- Čajnička 30/9, 11090 Beograd
- office@citytransfer.rs
- +381 64 111 9813
Potrebna Vam je pomoć?
FAQ
Ovde ćete pronaći odgovore na neka Vaša često postavljena pitanja
Kako mogu da koristim usluge City Transfer Aplikacije?
Ukoliko želite da koristite naše usluge, potrebno je da prvo postanete naš član. Mi pružamo usluge isključivo našim članovima. Član našeg udruženja možete postati tako što ćete Google Play platforme instalirati Aplikaciju City Transfer Beograd, i prihvatanjem uslova korišćenja automatski postajete član našeg udruženja. Tek tada možete koristiti usluge koje mi nudimo.
Kome da se obratim ako izgubim nešto u vozilu?
Ukoliko ste prilikom korišćenja naših usluga nešto izgubili ili zaboravili, možete da nam se obratite na broj telefona +381 64 111 9813 ili putem E-maila office@citytransfer.rs
Koji tip vozila mogu izabrati?
U nasoj ponudi nalaze se tipovi vozila kao sto su: City X (1-4 putnika), City Lux (1-4 putnika), City Van (do 6 putnika), Extra Lux (1-3 putnika) ili Minibus (do 8 putnika). City X vozilo je bilo koje malo vozilo sa bar 4 vrata, City Lux vozila su veća luksuznija vozila do 10 godina starosti ili bilo koje vozilo do 5 godina starosti. Pod City Van vozilom se podrazumevaju vozila za prevoz do 6 putnika. Minibus je vozilo sa 8 putnickih sedista bilo kog proizvodjaca. Extra Lux vozila su vozila visoke klase do max. 4 godine starosti.
Kako će nas pružalac usluga/vozač pronaći?
Vozač će doći po vas na traženu adresu. Ako Vas ne bude odmah pronašao, pozvaće Vas na broj telefona koji ste ostavili prilikom učlanjenja.
Šta ako među korisnicima ima i dece?
Deca ispod 12 godina starosti ne smeju koristiti naše usluge bez nadzora odrasle osobe. Ako Vam je potrebno dečije sediste, obavezno navedite u predviđenom polju prilikom rezervacije.
Da li je dozvoljeno pušenje u vašim vozilima?
Ne, pusenje je strogo zabranjeno. Zabranjeno je i korišćenje elektronskih ili bilo kojih drugih cigareta.
Da li je moguć prevoz kucnih ljubimaca?
Naravno da imamo članove pružaoce usluga koji će rado ugostiti i Vašeg kućnog ljubimca.
Kako da postanem pružalac usluga?
Možete nas kontaktirati na broj telefona 064 111 9813, i rado ćemo Vas detaljnije upoznati o svemu.
Koje su prednosti košćenja usluga City Transfer?
City Transfer nudi svojim članovima usluge po fiksnim i unapred utvrđenim cenama, koje su niže ili u najgorem slucaju iste u odnosu na cene drugih pružalaca istih ili sličnih usluga.
Kako znam da je moja rezervacija potvrđena?
Nakon što popunite rezervaciju dobićete informacije o tome koji pružalac usluga će doći do Vas i sa kojim vozilom. Bićete u mogućnosti i da u realnom vremenu, pratite vozilo koje dolazi.
Hoće li mi se dodatno naplatiti ako imam puno prtljaga?
City Transfer ne naplacuje dodatno za prtljag, ali je vazno da popunite koliko prtljaga imate kako bismo poslali adekvatno vozilo.
Kada i kome mogu platiti uslugu?
Plaćanje usluga City Transfer je moguće i platnim karticama u okviru aplikacije. Plaćanje u gotovom je moguće kod vozača.
Da li je korišćenje moje kreditne kartice sigurno?
Da! Plaćanje usluga se vrsi isključivo preko najsigurnijih platnih sistema u Srbiji.
Može li se otkazati rezervacija?
Rezervacija naših usluga može se u svakom trenutku otkazati.

City Transfer 70 d.o.o.
Pretežna delatnost: 4939 – Ostali prevoz putnika u kopnenom saobraćaju
MB: 21625973
PIB: 112198903
Kontakt
- +381 64 111 9813
- office@citytransfer.rs
- Čajnička 30/9, 11090 Beograd
